new Einstein‌

انیشتن وارد میشود

new Einstein‌

انیشتن وارد میشود

تیم ما چیکارش میکنه

خدایش چیکارش میکنه؟؟؟ 

من از وسط مسابقه پاشودم بنویسم اولین گل ایران بعد ۱دقیقه از نیمه ی اول زده شد 

اینم اولین سوراخ بر تن دروازه ی قطر 

آندروید تیموریان اولین بار یه ضربه ی زیبا زد که متاسفانه دروازبان زدش تو کرنر و با یه ضربه ی دیدنی آندروید تیموریان 

گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

به افتخارشniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دس دس دس حالا برو بابا اه اه اشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

امروز کبکم خروس میخونه در حد تیم پارا المپیک 

 درسته در پست قبلی به زمین و زمان فحش دادم و واقعا هم از زندگی متنفر شده بودم اما حالا خوش حالم 

در حد لرمپیک؟؟؟؟

چرا؟؟؟ 

خوب معلومه دیگه مدرسه ها داره شروع میشه و من سر از پا نمیشناسم 

البته خدایش از این بچه مثبت های فوفول نیستم که میگن وای مدرسه خوبه و هزار شر و ور 

دیگر 

بلکه دلیل داره 

یکی از جناب ناظم عزیزمدور شدم«استاد کچلو!!!یا به عبارتی کل موذون» 

یکی دیگه هم اینکه امسال میرم ایژستعداد های درخشان وشاید برای اولین بار یک درس رو نفهمیدن رو تجربه کنم یا برای اولین بار در طول عمرم کتاب درسی وا کنم 

یکی دیگه هم حوصلم سر نمیره ونیازی نیست برای شما که کامنت نمیزارین مطلب بزارم 

تا های بعدی بای!!!